Mr. Bricolage има изградена мрежа от общо 12 магазина на територията на България. Най-новият магазин от веригата стана факт в края на септември и се намира в ритейл парк "Перник Плаза". Инвестицията в него възлиза на 3 милиона лева, а върху площ от 4600 м2 се предлагат над 30 000 артикула в наличност, а други 5000 могат да бъдат закупени по поръчка.
По повод откриването изпълнителният директор на дружеството в България – Андрей Евтимов, сподели, че въпреки трудната икономическа ситуация не само в България, но и в световен мащаб, амбицията на Mr. Bricolage е да отвори поне още три обекта в страната до края на 2025 година. „Основната ни мисия остава и винаги ще е да предоставяме на всички клиенти качествени продукти и да им осигуряваме безопасен, икономичен и комфортен живот благодарение не само на продуктите, но и на полезни съвети, информация и най-вече приятелско отношение“, каза още той.
Андрей Евтимов, изпълнителен директор на „Доверие – брико” АД, Mr. Bricolage
Именно това е и причината 12-ият Mr. Bricolage да е изграден изцяло на база на обновена търговска концепция, за чието въвеждане на международно ниво отговаря Филип Сибоа – Директор "Развитие на веригата". Тя обхваща всички аспекти на търговията и отразява промяната в начина на обслужване на клиентите.
„Независимо дали става въпрос за България, или за друга страна, основното ни предимство е връзката с клиентите. Амбицията ни е да бъдем шампиони в човешките отношения и това е свързано с търговската концепция на магазина, начина, по който говорим на клиентите и как комуникираме с тях. Това е една от основните разлики в обслужването ни спрямо този на нашите конкуренти", сподели Сибоа.
Възможността потребителите да поръчват онлайн и да взимат продуктите от обекта, както и да поръчват продукти извън наличните в магазина, е част от новото клиентско преживяване, което има за цел да събере в едно дигиталното преживяване и това в магазина. Клиентите могат да започнат с магазина, а да завършат със сайта или обратното. Съответно не трябва да има сериозни разминавания между двете като оферта, услуги и комуникация на марката.
Снимка: Mr. Bricolage
Според Сибоа обектът в Перник е един хубав пример за магазин, който е замислен, проектиран и подреден за и в името на клиента. Има едновременно удобството от професионално обучен обслужващ персонал, както и достъп до информация под формата на дигитални устройства, разположени в магазина. Друг плюс е и използването на модерно търговско оборудване, което позволява по-ясно излагане и означаване на асортимента и улеснява клиентите в техния избор. Всичко това допринася потребителите да усетят, че в Mr.Bricolage се отнасят към него с уважение. „Опитваме се да имаме еднакво отношение с всички клиенти независимо дали са начинаещи в „направи си сам“ или са професионалисти в областта“, споделя още Сибоа.
Асортиментът на Mr. Bricolage Перник е изключително богат и той предлага всичко необходимо за ремонта, поддръжката и декорирането на дома и градината. Предлагат се и допълнителни услуги като тониране, рязане и кантиране на плоскости, рамкиране, ушиване на пердета, 3D проектиране на баня, доставка до дома, гаранционно обслужване, финансиране. Чрез платформата МайсторПлюс клиентите имат и преференциален достъп до разнородни услуги, свързани с ремонта и поправките.
В Mr. Bricolage Перник клиентите от града и околността ще могат да разчитат на помощта на общо 42-ма професионалисти, преминали през специализирани търговски обучения. Те са на разположение да отговорят на всичките въпроси и да консултират потребителите как да направят най-добрия избор за дом и градината.
Снимка: Mr. Bricolage


Хиляди протестираха в Румъния против корупцията
Румен Радев на Ханука: Да помним поуките от миналото
Мехмед Дикме предрича сблъсък между Борисов и Пеевски
Киселова каза в прав текст кое е съборило кабинета
Ива Митева: ИТН прекрачиха една граница, от която няма връщане назад
Рекордна цена на медта: Идва криза в предлагането точно когато пристига AI бумът
Нещата не вървят добре за Netflix и Елисън в битката им за Warner Bros.
Как Toyota се оказа изключение от тенденцията в Китай
Защо Тайланд и Камбоджа продължават да водят една и съща война
Украйна предлага да се откаже от исканията си за членство в НАТО
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Поредното изискване на ЕС вдига цената на новите автомобили
Учени създадоха почти невидима изолация за прозорци
Коремните мазнини след 50 години повишават риска от смърт с цели 83%
Какво представляват Социалните предприятия за хора с увреждания?
Древно езеро, изчезнало преди 100 000 години, се появи отново
Археолози откриха огромна подводна структура край Франция